جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

همه نفس کشیدنم

خدای خوبم! روباه پخته منو همیشه خوشحال کن پیشرفت میکنه چون یک دونه ازش دارم❤️

همه نفس کشیدنم

۶۸ بازديد



امشب میخام اعتراف کنم
اشکام خیلیییی زود ریخت
دلیلشم میگم
 من یکیو از جونم ببشتر دوس دارم حتی امروزززز چند بار باش صوتی حرفیدم
بعد سیر نشدم تازع باباش می اومد ولی نمیخاستم قطع کنم حتی اخرش با ویس گفتم
شما یک نفرو خیلیییی دوسش داشته باشید  همه چیزیو می خوایید درسته
صداش خنده چت کردنش
 من حتی عاشق دیدنشم لخضه شماری میکنم
 بببین شما یکی عاشقید به هر بونه میخایید باش باشید ببینبیدش از عکس چه حضوری من حتی  میخام بار ها بار بهونه ببینمش( حتی  زوری هم شده حتی با تهدید الکی من از ته قلبم نکفتم) شما هایی دلبرتون دوره جای من چیکار میکردید من که همیشه سیر نمیشم ازش ولی یک حرفایی زد نمیخام بنویسم چون اینقدررررر برام خفنه من روم نمیشه راجبش خرفاش بد بگم چون خیلیییی خفنه
 کوچولوی روانی منه که فقط من بلدمش
اما نمیدونه چقدر براش حاضرم جونم بدمممم بمولا
امشب یخ کردم خابمم نمیبره 
میگن پسرا گریه نمیکنننن ولی من گریه نمیکنم مردم  
 رفیق  من لیشتر از خودم دوست دارم وقتی ناراخت. بشی به هم میریزممم
امشب نوشتم بت بگم  خیلی برام خفنی هر چند طرز فکرت راحب کارام متفاوت بود
ولی دیدی ادم نیستم جا بزنم یا پس بکشم♥️
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.